NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Byebye jokket

Publicerad 2012-10-25 23:28:51 i Allmänt,

 
Har farit fram och tillbaka på flera avdelningar den här veckan.. Imorgon blir det fjärde avdelningen. haha!
Älskar mitt jobb! Imorgon blir det en natts jobb 21-07 sen tror jag att jag ska förlja Lovisa till Kalix..
Vi får se hur det blir med det, jag lär vara trött hela dagen.
Innan jag har hunnit varva ner så kommer klockan vara 8-8.30 sen sover jag inte längre än till typ 12.
Kan verkligen inte sova längre när jag jobbat natt.. Nåå förhoppningsvis får jag sova in på eftermiddagen.

Så.. På onsaf hoppar jag på flyget till stockholm å vidare till Uppsala :D
Jag blir där fram till jul och sen är väl tanken att jag ska tillbaka dit igen.
Lyckan är total! 
Fyfan vad skönt att slippa äckel Jokkmokk ett tag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela