NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

åååh! <3

Publicerad 2012-10-17 15:45:50 i Allmänt,

 
Blev utringd på jobb imorse!! Fy vad härligt. Eller ja, inte delen då dom ringer och väcker en, men när man väl är på jobbet så känns det himla bra!
Gamlingarna som bor där är helt underbara, dom blir så glad och uppskattar de som små sakerna som man själv tar förgivet.
Jag älskar att jobba med människor, det är väldigt givande och man växer som person.
Självklart så kan det vara både psykiskt och fysiskt påfrestande men i slutet av dagen så är det värt det.
Jag hade dock gärna velat göra mer med folket som bor där, alltså..
Det är ju ändå deras liv, deras hem och deras vardag..
Jag tror man glömmer bort det efter ett tag, allt börjar göras på rutin..
Man måste nog påminna sig själv att det faktiskt är människor vi jobbar med.
Eller jag vet ju inte hur det är med dom som jobbat inom äldreomsorgen länge. hah!
Sen måste jag ju tillägga att dom jag jobbar med är störtsköna! :D

Nog om det! 
Surrat i telefon sen jag kom hem, kom på mig själv att stå naken i badrummet (Fortfarande med telefonen mot örat) Började fundera vad fan jag höll på med, sen kom jag på att jag var på väg in i duchen. Smart tjej!
Så jag avslutade samtalet med att säga 
"Nä nu måste jag lägga på, jag hari nte lust att stå här naken resten av dagen!!"
 
Ibland börjar fundera om indianerna har övergett kanoterna..
Nu ska jag ta och smälla i mig några plättar och sen ska jag faktiskt inte göra ett skit! 

Ska upp 8 imorgon och fixa lite grejer och sen får jag förhoppningsvis vila lite innan jag börjar jobba klockan 16 :)
 
 
Moster saknar sin lillskorpa!


Och självklart fasters skatt <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela