NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Heartbeats

Publicerad 2012-01-26 01:42:59 i Allmänt,

"One night of magic rush
The start, a simple touch
One night to push and scream
And then relief"

Jag lyckas då alltid fibbla bort allt när jag väl har chans till att få något bra, kanske till och med det bästa?
Det får jag nog aldrig veta.. Deprimerande! Känner mig som världens ensamaste just nu. Poor, poor me.

Ligger i sängen, snusar, dricker saft och stirrar på faceooks startsida och väntar på att något intressant ska hända.. Eller att något överhuvudtaget ska hända.
Blev sjukt sugen på att pierca mig just nu i denna stund, det hade suttit helt perfekt. Jag vet precis vart nästa piercing kommer att sitta! mahaha.

Okej.. Jag powernapde mellan 15.30 och 16.30 typ, jag som trodde jag skulle orka vara vaken.
Men jag känner mig duktig ändå. Klev upp med Nova och gjorde i ordning för skolan och sen gick jag hem och satt mig här.. Eller inte här, jag satt faktiskt vid mammas dator i tv rummet och nu ligger jag i sängen och knapprar på Rogers dator (: Anyways, mor och far kom hem å kirrade middag som bestod av en himla smarrig lasagne. Tommy fick lämna av barnen här innan han for och jobbade så m & p fick stå för middagen. Sen skjutasade världens bästa Fanny upp oss till lommen så vi slapp gå i kylan.
Då var klockan kring 19 så det var bara att slänga ungarna i duschen, sen satt vi alla tre och myste vid kaminen, kollade på tv och åt pepparkakor. Mina fina brorsdöttrar, min kärlek till dom är oändlig.

helt random och ful bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela