NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

o-o-o-o-onsdag!

Publicerad 2012-01-25 12:38:41 i Allmänt,

Oj vad tiden går fort! Har varit uppe sen sju i morse och klockan är snart 13?! Jag har varit jätteorolig att jag ska råka somna, men jag har varit fullt upptagen med annat.. Tack och lov!

Nå jag har varit uppe hos Tommy sen i förrgår och varit med barnen. Skulle hem en sväng igår men jag sov till 13:30 så då kändes det onödigt då jag ändå skulle tillbaka till T innan 15:30 haha.
Just nu är det kaffe, en cigg och Jose Gonzalez som gäller! Jag har ingen lust att skriva just nu egentligen.. Mest för att jag inte har någonting att skriva om. 
Bjussar på någon bild istället dååe!


Helt fantastiskt nyvaken!




Sist men inte minst..

Kändes som likast att pixla den så folk inte blir upprörda :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela