NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

She's just like him spoiled and rotten

Publicerad 2012-01-16 22:37:34 i Allmänt,

"Tequila in her heartbeat
Her veins burned gasoline
It kept her motor runnin'
But she never kept it clean"


Låg och funderade till 6 imorse på livets stora frågor..
Vad ska man göra till helgen, vad ska jag ha på mig imorgon, undra vart jag la mitt förbannat leg..
Fast nä.. Inte riktigt så var det, men jag undrar faktiskt vart mitt leg är!
Har fått tillbaka min älskade, älskade abstinens efter kärlek.
Varför är ingen kär i mig för?! Wait! Don't tell me, jag kanske är så pass horribel, but i rather stay unaware of that. Det hade dock inte varit helt fel att lägga det här livet på hyllan och bli kär, mihihi!

Vart ska man börja för att få ordning på livet? Söka jobb kanske skulle vara en början, men vart? Vart ska jag söka jobb? Hallå motivationen kan du komma någon gång, jag har väntat nog länge nu.^

Sitter och är smygnostalgisk, lyssnar på musik från förr och ler kanske lite vemodigt.. Vart försvann alla?
Vi som skulle vara vänner för livet, visst är man ganska naiv när man säger det. Alla vet ju att man växer i från varandra vare sig man vill det eller inte, men är man så ung så känns det här med att växa upp så himla långt bort. Bli vuxen och ta ansvar..Vad är det? Det var saker man hade hört talas om.. "Jag kommer aldrig bli vuxen" We're all going there. Uscha får ilningar längst ryggraden av blotta tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela