NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Eh' eh' eh'

Publicerad 2012-01-10 04:56:07 i Allmänt,

Gick in på toan för att tvätta av mig sminket men istället började jag (som vanligt) hålla på att dona med håret, lättroad som jag är. Det resulterade i ett par helt meningslösa bilder. Nå när jag var klar med det så skulle jag bara ta kvällspissen och sen hoppa i säng, vad ser jag då?!? Jo det här!




WTF? Det ser helt sjukt ut.. haha!
Mina blodådror är kanske påväg at krypa ut för att lägga sig på skinnet.

Nå i alla fall. Här är bilderna som blev tagna :P It mycket att hänga i julgranen!




Mjää det var inge kul att redigera när det inte inns nå program på datorn.. det här får duga tillsvidare :)
Ska lägga in bilderna på min dator sen och pillra på dom så det kaaanske blir något av'em.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela