NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Torsdag.

Publicerad 2012-02-09 16:28:08 i Allmänt,

Jag har varit duktig och varit på arbetsförnedringen, blir mest troligt praktik på dagis 3 månader framöver :)
Det är väl praktiskt taget det jag har fått gjort idag, övriga delen av dagen så har jag och Lindvi suttit och druckit kaffe och surrat skit. Nu väntar vi in mor och far så vi kan börja med middagen.

Juste marknaden var ju förra veckan! Det var awesome, bortsett från en del saker som kunde ha undvikits.
Har inte så mycket att säga om marknaden.. Det var en hel jävla del fylla thats kind of it!

Nä nu kom mina päron hem, dags för middags görat!


Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2012-02-10 21:24:55

HAr du ngn ätstörning? hur mke väger du. kram



För jag har en ätstörning är 15 år å väger 21kg..

Postat av: Ellen

Publicerad 2012-02-10 21:57:12

Oj, nej det har jag inte..



Det är bara att kämpa dig igenom det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela