NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Roadtrip of doom and darkness

Publicerad 2012-02-12 21:20:56 i Allmänt,

Gårdagen var himla rolig! Jag, Fanny och Lovisa stack på roadtrip till Hemavan, AV alla stället i sverige liksom haha!
Det blev en skön bilfylla på vägen dit, sen blev det krogen :)
Träffade många härliga människor och fick veta ett och annat, haha dessa norrmän alltså! Förövrigt såtror jag att majoriteten av de folk som var där var norrmän :P 
Efter många försök till att förstå vad dom sa så fick jag nog och dom fick surra engeska med mig.
Träffade även ett riktigt charmtroll där ;)

Vid två tiden så styrde vi kosan mot Jokkmokk igen. Jag tror aldrig att jag och Fanny har varit så glad att se en Jokkmokk skylt i hela våra liv.. Lovisa hade säkert också varit glad om det inte vore för att hon hade däckat redan.
Halv 6 så svek jag också Fanny och slumrade till.. Det var helt jävla omöjligt att hålla ögonen öppna! 
Nåväl det var ju bara en halvtimma som hon fick sitta utan någon att prata med. Vi var hemma  ganska precis 6 imorse :) Och hungrig som ett djur var jag också! Tack och lov så fanns det kvar mat sen middagen, mamma (eller pappa, jag vet inte vem av dom) hade gjort en helt underbar god lax, fy jag trodde jag sku till å svälta ihjäl.


Jag tog inga bilder under kvällen, jag glömmer hela tiden bort att jag faktiskt har en (någorlunda bra) kamera på telefonen. Nå jag bjuder på den här bilden som Lovisa tog när vi passerade Arvidsjaur :)
Jag ser inte bara full ut, jag VAR full.. hahah


Såh nu att jag faktiskt har tagit en bild igår! Har dock inte överföringsladden hemma och jag orkar inte börja skicka den till datorn.
Det kommer att komma en "bildbomb" sen från alla bilder på telefonen.


Mihih, jag har på mig Tommy's glasögon, mycket charmigt!



Med det säger jag god natt typ, eller jag ska lägga mig i badet sen är det god natt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela