NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Still going strong

Publicerad 2012-04-03 02:41:00 i Allmänt,

Ojoj, nu är jag helt plötsligt Nitton år och osårbar! Underbart!
Ännu ett år har passerat utan en enda skråma på mitt lilla hjärta, det här gör jag myckt bra om jag får säga det själv.

Min dag har varit ganska slö faktiskt, ingenting speciellt.. Som vilken annan dag som helst om jag ska vara helt ärlig. Lovisa bjöd på lunch på Thai och jag fick en fin fin present av mina underbara vänner (:
Sen har hela kvällen spenderats hemma hos Lovisa med en massa te drickning och skitsnack.



Nu är jag egentligen inte den som bryr mig i vad folk tycker och tänker om mig, men ibland känner jag att det kanske vore bäst att bara knipa igen käften istället för att vräka ur sig onödiga kommentarer.
Om det jag inte skriver här passar dig så läs för fan inte min blogg!
Sen så kan jag garantera att jag inte är den enda som tycker att dagens ideal är helt sjuka och helt jävla vridna. Alla har rätt att se ut precis hur man vill, så länge man själv mår bra och trivs.

Jag blir rent ut sagt förbannad när jag får meddelanden där det står typ:
"du gillar förvridna kroppar av samhällets tryck grupp med mera sjuka syn på kvinnorkroppar?..
Usch... äcklig blooggg^^ ta inte illa upp"
Seriously, karljävel klart som fa-an jag tar illa upp..

Sen har vi dom som tycker om det jag gör, givetvis! 
"Kikade på din blogg och den var fylld av mkt vettigt må jag säga. Skönt att det finns några som vågar ta upp frågor om ideal och annat.

Låter som att jag är en lärare eller något men jag vill bara ge lite positiv feedback, Keep up!"


Med det här lilla inlägget så säger jag god natt (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela