NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Precis där jag ska vara

Publicerad 2012-04-25 13:18:59 i Allmänt,

Det är dom små sakerna som får en att uppskatta livet <3
Idag är en sån här dag som jag bara känner att jag älskar livet.
Jag är precis där jag ska vara!

Det är klart som korvspad jag saknar familjen uppe i norr men samtidigt så kan vara bra att komma bort, man börjar lätt ta varandra förgivet när man spenderar varenda dag med varandra. 
Jag har i och för sig bara varit borta en vecka, men det har varit en lång vecka.
En vecka utan en enda diskussion med mamma eller Lindvi, det känns faktiskt lite knas.
Inget tjaffs om vem som har gjort vad eller inte.. Haha jag älskar verkligen min knäppa familj <3

Saknar att vara barnvakt åt mina trollungar och bara sitta och lyssna på deras spekulationer kring livet och alls där till. Deras fantastiska kommentarer! Alltså ni ska bara veta hahaha!
Har så många exempel.. Hmm.. Okej vi kan ta det här: 
Jag satt och spelade gitarr vid köksbordet och Smilla satt och lyssnade när hon tillslut sa:

"Ellen, sluta spela!!"
Jaha, tänkte ju jag.. Vad ska hon nu säga, dom kan vara ganska fräcka så jag väntade mig det "värsta" då säger lill-prinsessan.
"När du sjunger så kan du få massa folk att gråta för att det är så vackert"
Hur fint sagt är inte det då?


Så nu till något helt annat!
Idag har jag inte alls varit så produktiv som jag önskat.. Nåväl.. Har släpat mig ner på Apoteket och köpt linsvätska och varit förbi ICA och köpt en liten grej till Karin :)
Haha när jag var inne på ica så tappade jag ena kulan till tungpiercingen, så jag for om kring halvkrypandes efter golvet.. Tror ni dom stirrade på mig eller? Jag hade också stirrat om jag såg någon krypa efter golvet i en matvaru affär.. hahaha!

Nu ska jag fortsätta lyssna på kapten röd och hinka kaffe.
Ha en wünderbar dag  (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela