NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Revon nutri color creme

Publicerad 2011-09-22 20:58:52 i Allmänt,

När jag var nere i Norrköping så köpte jag Revon nutri color creme, alltså en såkallad färgbomb.
Jag hade rött hår då och köpte en orange färgbomb, blev väldigt fint.

Men i alla fall.. Nu när jag blekte håret och blev leds på att det aldrig blev blondt,
så testade jag slänga i färgbomben i håret bara för att se hur mycket mer färgat det egentligen blev.

Här har ni hur mitt hår såg ut innan: (Dissa att jag typ saknar ett halvt ögonbryn ^_^)


Sen slängde man in den här: (Revon nutri color creme 400, mandarin)e



Efter.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-09-22 22:56:24

Åhå. läckert men du, sköljs det bort efter ett antal duschar eller hur fungerar det där? :P Aldrig sett förut, men jäklar vilken skillnad.. på 3 minuter??? =P

Postat av: Jag igen

Publicerad 2011-09-23 11:50:45

Ahhh! Okej... då är jag med så långt. :P



Till nästa fråga, vars har du beställt eller köpt de ifrån? Riktigt najs ju (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela