NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Slingar håret

Publicerad 2011-09-23 18:33:57 i Allmänt,

Tog mig i väg på affären med Johanna och kom hem med en hårfärg och en stor cola, nöjd tjej!
Jag kan säga att det inte är skönt att ha på sig slinghätta när man just gjort hål i öronen hah.. Fa-an vad det bränner.

Har också hunnit hjälpa Lindvi med att sätta i löshåret.
Hon sa typ just ba: Nä nu ska jag vara utan löshår ett tag, jag ska inte köpa nå nytt..
Igår beställde hon nytt löshår efter att jag lagt upp en bild på mig från i vintras.

Denna för att vara exakt. Oktober- 10 Jag hade precis gjort hål i läppen, därför det ser helskumt ut.


Så nu ska jag gå och ta mig kaffe.

Mamma tycker i alla fall att jag är söt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela