NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

g'night

Publicerad 2011-09-22 23:28:33 i Allmänt,

"They painted up your secrets
With the lies they told to you
And the least they ever gave you
Was the most you ever knew"


Sista inlägget för kvällen.
Jag och Nickan var hurtiga och gick våran lilla promenad i regnet (y'
Nu sitter jag här med kalla och dyngblöta fötter och är irriterad..
Jag ska faktiskt ta och krypa ner i sängen och hoppas på att jag inte vaknar av mardrömmar som de senaste nätterna..
Lovar att det är för att jag sover själv :(
Blä så omysigt det är.

Nånå, god natt alla fina själar.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-09-23 13:03:33

Fint med sällskap i sängen, hahah! :D Knasfia ;))))



Okej fult de känns att bloggkommentera, if u know what i mean ;b jag ska söka! trevlig helg peltonen ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela