NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

en liten lista.

Publicerad 2011-09-23 14:25:09 i Allmänt,

Vad är värst, försöka och misslyckas eller att aldrig försöka?
Att aldrig försöka

Håller du fast vid någonting du egentligen borde släppa taget om?
Atm, nej.. Men jag jag tendenserar alltid till att göra det.

Vad är värst, en nära vän som flyttar eller att tappa kontakten med en nära vän som bor nära?
En nära vän som flyttar.

Har du känslor för någon just nu?
Nej. Eller jo.. EEH kanske.

Var du singel på din senaste födelsedag?
Jajjebing

Vad lyssnar du på just nu?
Just nu spelas Linking park - Shadow of the day

Finns det någon som vet allt, eller nästan allt, om dig?
Yes!

När grät du senast?
Det minns jag inte.. Förrförra veckan kanske? Fick en liten ångestattack.

Vad vill du ha just nu?
Förutom nikotin, så pengar och kärlek.

Hur många litar du på?
Äh vafan jag litar inte ens på mig själv.

Du vet aldrig vad du har innan du förlorat det, sant eller falskt?
I de flesta fallen är det så ja.

Stör det dig när folk försöker göra dig avundsjuk?
Haha nej, jag tycker det är ganska sött ^^

Tror du att du förändrats det senaste året?
Det har jag säkerligen.

Slösar du onödig tid på någon?
Jag vet inte, men time will show I guess :)

Bryr du dig om andra hatar dig?
haha njet, inte det minsta.. Haters make you famous.

Håller du på att glida ifrån någon av dina nära vänner?
Jag har nog glidit ifrån alla mina närmsta vänner :/

Finns det någon av motsatt kön som betyder mycket för dig?
Eh, mina bröder och min far?

Förlåter du andra lätt?
Jag gör ju tydligen det..

Vad vill du ha mest av allt just nu?
Fortfarande nikotin, pengar och kärlek.

Vem smsade dig senast och vad stod det?
Lovisa "Meh :)"

Brukar du gå runt naken hemma?
Faktiskt inte.

Skulle du hellre vara blind eller döv?
Blind, hade inte klarat mig utan musiken.

Vem är den första killen du pratar med om du mår dåligt?
Hm.. Jag vet inte. Någon i familjen, Ante kanske.

Vad stör dig just nu?
Att batteriet i min telefon håller på att dö och jag har ingen laddare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela