NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

en dag som alla andra.

Publicerad 2011-09-27 21:19:53 i Allmänt,

"don't care no I wouldn't dare
To fix the twist in you
You've shown me eventually
What you'll do"

Det går som i vågor det här med att skriva här.
Vissa dagar kommer det massa inlägg (för det mesta helt meningslösa) och vissa dagar inga alls.

Jag har i alla fall sovit som en kratta i natt.. Lyckades inte somna fören 05:30 typ, sen så vaknade jag konstant av att syrrans hund sparkade mig i magen haha!
Har varit på banken och beställt nytt bankkort, det börja kännas nödvändigt när jag varit utan i ett drygt ett halvår.
Gick egentligen bara dit för att Nickan lyckades spärra min bankdosa i går när hon trodde att det var hennes och slog in hennes pinkod 3 gånger innan jag sa att det var min, Haha väldigt smidigt.

Just nu försöker jag pillra ihop ett personligtbrev men det går inte så jävla bra.. Lätt? nej!
Tror jag väntar med att göra det tills imorgon coh dricka en stooor kopp kaffe (:
Nu kom Nickan hem så jag ska väl ta och fixa nå te och surra skit med henne.

PUSS HEJ!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-01 13:41:17

länkbyte? :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela