NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Men vi knullar ju ändå inte.

Publicerad 2011-10-16 13:08:44 i Allmänt,

"I am done with my graceless heart, so tonight I'm gonna cut it out and then restart."

Sitter i en extremt oversized tröja och ett par buttugly shorts och dricker kaffe.
Vaknade av att Andrèas stod i dörröppningen till mitt rum och väste att jag skulle vakna, väldigt obehagligt måste jag säga. Hörde en liten Love som gnydde i tvrummet och var snabbt uppe ur sängen.
Han är så himla fin och fy vad han skrattade och log åt mig, det måste vara för att han tycker "Fan vilken ful faster jag har" ;) haha
Nu sitter mamma, Lindvi, Ante och Emelie och kollar på Zookeeper så jag utrymde tv-rummet och bosatte mig här inne i min egna lilla svinstia.

Jag funderar starkt på att lägga mig i badet och läsa! Har börja läsa (Jag har nästan läst ut den) "Men vi knullar ju ändå inte" av Ann Söderlund, jävligt bra bok. Rekomenderas starkt!

Så nu har ni fått en liten update vad som händer i mitt såkallade liv.
Eller i alla fall.. ääääh ni  vet att jag lever om it annat ;D

Passar på att dela med mig av den här fantastiska låten:
Florence + The Machine – Shake It Out


Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela