NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

måndag.

Publicerad 2011-10-03 15:04:43 i Allmänt,

Sitter och över öser mig med musik och mår faktiskt ganska bra även om det har varit en massa krångel med pengar, men jag känner att jag kan bortse från det!

Har beställt nya linser för jag känner inte för att plåga mina ögon med dom här linserna som jag haft sen i slutet av december-10.
Det blev freshlook dimensions Caribbean Aqua (:


Passade även på att springa ner på apoteket och köpa linsvätska, ansiktstvätt och ansiktsvatten.
Så nu har jag delat med mig av det också :)
Nu ska jag ta och pallra mig upp till min bror och vara barnvakt åt Nova och Smilla.

Skriver mer sen när jag har lagt barnen, PYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela