NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

jååppppaaaa

Publicerad 2011-10-16 16:00:54 i Allmänt,

Så nu har jag badat och ätit middag, nomnom!
Tänk om man skulle ta och städa rummet, det är ju fantastiskt att krypa ner i en nybäddad säng och man sover så gott när man har städat.. Men då är ju frågan.. Ska jag orka tvätta? Jag måste ju nästan, jag har som inga kläder att på mig. Nåväl, jag ser ju om jag orkar.

Juste, en vecka av praktiken på fd. heboverken, tror att det heter typ.. Galvteknik i norr AB har nu passerat. Imorgon fortsätter slitandet, kliva upp 5 och jobba till 16! Fast det är kul, jag är dock inte van att kliva upp så tidigt, så hela förra veckan så sov jag före 21 varje kväll.

Haha punkt fem <3

Pappa passade på att byta till vinterdäck när vi slutade (:


Yeaah, mycket fint.. EHEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela