NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Fin besök :)

Publicerad 2011-10-30 19:36:06 i Allmänt,

Tristan ligger i min säng och spelar LoL på mammas dator, jag sitter och kollar på tvn när han spelar.
Han tyckte att det skulle vara så himla kul om jag kopplade datorn till tv:n, vilket jag självklart gjorde :) Allt för världens finaste kille.
Jag sa att han skulle få sova här imorgon men han ville så gärna sova här ikväll, så what the fuck liksom? Klart barnet får sova här!
Imorgon är första dagen på utbildningen! Börjar 09.00, ska bli härligt att göra något vettigt (:
Ska även till tandläkaren klockan..16? tror jag, haha. Dom ska göra en avgjutning av mina tänder.
TANDSTÄLLNING FTW!

Nånå, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla när Tristan spelar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela