NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Snabbare än ögat!

Publicerad 2011-11-16 20:02:55 i Allmänt,

Ännu en dag har susat förbi snabbare än ögat.
Vi har en föreläsare som är nere med oss på miroi, himla trevlig snubbe. Dagen har verkligen gått undan! 
Uppfattade dock inte hans namn, lite jobbigt.. Äh får fråga imorgon :)

När jag kom hem så städade jag undan i mitt rum lite, det är illa när man får ångest när man kollar ut över rummet när man vaknar pågrund av alla kläder. Nå nu är det gjort i alla fall, dags att boka tvättid!
När jag hade plockat ihop, dammsugit, skurat osv. så pallrade jag mig upp till bror och tränade på sången vi ska spela på Loves dop på lördag. Hoppas vi hinner träna i alla fall en gång till innan dopet ><

Nå nu ska jag lägga mig i sängen och se senaste avsnittet av "grimm" och evetuellt suga i mig en kopp te (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela