NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

-70

Publicerad 2011-11-17 16:50:34 i Allmänt,


Sitter med Jissa i knäet, lite jobbigt att skriva då hon har lagt upp huvudet på tangentbordet :)

Jag är fantastiskt trött och har sura uppstötningar (Y) Ska ta en novalucol och hoppas på att det går över.
Hjärnan är överhettad (Jag trodde inte det var möjligt :O haha) Sitter och raderar vännder på facebook, har raderat 70 st nu och jag är bara på J orkar inte radera nå mer, det går så segt. Jag får fortsätta någon annan gång när jag är uttråkad helt enkelt :)

Fick nyss ett mejl från färgadelinser att dom har skickat mina linser!
"Betalningsmetod: Bloggare" Jag klagar inte över att inte behöva betala något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela