NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tisdag

Publicerad 2012-09-11 17:31:35 i Allmänt,

 
Vaknade inte av mitt larm imorse (?!) KAOZ! Nä men det var gansa lugnt, vaknade typ 06:50. 
Fick dock stressa upp barnen, vilket jag inte alls tycker är okej.
När jag hade skickat iväg dom till skolan så la jag mig och sov igen, ända till klockan 12:30!!
Hämtade barnen klockan 14 å shit vad söta alla ungarn är där! 
Dom typ flocka sig runt mig och fråga ut mig, dom flesta trodde att jag har deras mamma, andra små söta ungar ville bara säga att jag är vacker.. haha! 

När vi kom hem så slängde jag Nova i badet medan Smilla lekte på rummet.
Sen var det Smillas tur att bada så då hjälpte jag Nova med matteläxan och sen sista sidorna av läsläxan :)
Seeeeeeeen, hade jag tänkt börja med middagen men hittade givetvis inge margarin så jag tog med mig Smilla å gick på affären, blev att köpa äppelmust, apesinmust och grädde också! Då kunde jag äntligen börja med middagen.
Idag stekte jag plättar på ungarnars begäran, dom blev helt godkända (dom var lagomt imponerade när jag vände dom i luften, haha.. eller ja..  Jag var minst lika impad) 
Imorgon har dom beställt Köttbullar å makaroner, jaaag klagar inte ^^
 



Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2012-09-11 19:39:34

Shit the fuck up... du är ju superduktig. Älskar dej. Krama de småfrån farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela