NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

She can fuck you good, but I can fuck you better ;)

Publicerad 2012-09-04 02:25:00 i Allmänt,

 
Blev en lugn dag idag som jag trodde :)
Efter att jag hade druckit mitt jävla snabb kaffe gick jag och Lindvi och hämtade ut ett litet paket.. EHE
Hon har alltså beställt en 50" tv som vi kånkade hem, monterade ihop och kopplade in (Händiga tjejer) 
Sen for jag ut och åkte bil med Fanny och Lovisa, sen dess har jag alltså suttit i en bil.. haha!

Nä tog faktiskt en paus och for ut å käkade ;) Sen hann jag hem i fem minuter å då ringde Lovisa å sku ha med mig ut å åka igen. Vi har alltså hör och häpna!! Hunnit få punktering två gånger idag på två olika bilar!
Okej ena bilen hade kanske ett dåligt däck sen tidigare men den andra var det inga som helst fel på.
Heeelt jävla sjukt!

"Tack och lov" (om man får säga så) så fick andra bilen punka alldeles utanför mig så det var inte allt för långt att gå, sååååå nu är jag hemma! :D 
Nu ska jag bara ta och tvätta av mig ansiktet, äta något och sen hoppa i säng.
 

Första punkteringen..
 
Sen kunde ju tydligen Lovisa konsten att parkera sin jävla långdojja som en invalid! hahaha
d
 
ÅH! juste, kanske man sku ta och börja köra dumper va? :D Extremt charmig bild, men he bju ja på!




50" kärlek!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela