NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

så att..

Publicerad 2012-09-04 18:12:44 i Allmänt,

 
God eftermiddag! Jag trodde jag vaknade kring 11 men insåg ganska snabbt att klockan var 14:50.. Ganska deprimerande faktiskt.
Jag har alltså inte hunnit göra alltför mycket idag, varit på affären, duschat, släppt ut hundarna och ätit mat.
Och om jag ska vara ärlig så har jag inte planerat att göra mer än så idag :)

Imorgon blir det jobb 12-21.15 Jag har inte jobbar sen natten mot lördag så det ska bli ganska skönt att göra något.
Fast nu när jag har varit ledig har jag haft tid och ork å ta hand om min tvätt och annat skit :) 


Myste mest på med tända ljus här för någon dag sen :)


Jag och systrami under marknaden



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela