NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

mornin'

Publicerad 2012-09-06 14:33:26 i Allmänt,

 
Gooooooood morgon! Här har ni en tjej som älskar att sova. 
Har vaknat några gånger av att jag har haft svårt att andas, inte så party.
Men jag lever i alla fall.

Kollar en lite tv och funderar varför vi aldrig får någon post.. Skulle ta in den igår men då fann det ingen och inte idag heller. Är det någon jävel som stjälv den? haha! Jag vill bara ha mina förbannade linser nu :(

Och dessutom vill jag ha det där förbannade Proactiv som är på tv-shop, jag är ett typiskt fall som går på allting.
Tur att jag är för snål för att beställa det just nu ;)

Nu ska jag äta och sen hoppa i duschen!
Om man har parfym i näsan så luktar alla jättegott!



Kommentarer

Postat av: Tanja och Emma

Publicerad 2012-09-06 16:12:38

Hej du! Spanat in vår blogg på sistone?
Om svaret är nej, så gör det vettja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela