NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Hel och ren!

Publicerad 2012-09-17 16:58:12 i Allmänt,

 
Bussresan hem igår var rena mardrömmen!
Den höll på välta flera gånger, att dom ens satte den i trafik när dom vet att det är fel på den.
Flera resenärer var och bad busschaffuören att stanna och skicka efter en annan buss, men han blev bara sur.
Jag är nog rädd att åka buss när allt fungerar som det ska. brrr!
Haha, jag undviker faktiskt att åka buss på vintern för jag tycker det är riktigt läskigt. (fjantigt va?)
Jag tog mig hem hel och ren i alla fall, tror dock att mitt hjärta stannade några gånger. Och det här är första gången jag fått träningsvärk av att åka buss.
 
Å till något helt annat! Jag klippte sidecut för ett tag sen men den blev så skabbig så jag täckte den med löshår.
Så idag tog jag trimmern och fixade till det, finally! Som jag har saknat min sidecut :)
Jag måste verkligen beställa mer hårfärg, jag ser hemsk ut i skallen!! Utväxten gör att mitt hår ser skitigt ut och dessutom har det släppt så pass mycke färg att färgbomben inte ens hjälper. INTE OKEJ! ihih

Nu ska jag gå och vara jobbig med mamma som lagar middag och sen ska jag faktiskt gå och jobba lite grann (Dock bara två timmar idag) 
 
Gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela