NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

God natt!

Publicerad 2012-09-04 22:19:57 i Allmänt,

 
Har laddat ner 21 jump street så nu ska jag poppa lite popcorn, stjäla min systers dricka och krypa ner i sängen å kolla på den :)
Kommer väl somna ifrån den.. Jag är så himla trött!
Nåväl! Får väl skriva en liten update imorgon om det nu händer nå speciellt ^^

Jag kan tillägga att jag älska Jonah Hill! 



Haha jag skrev just ett sms till 118800 och frågade vem Ellen Westerlund är, så här svarade dom:

"Ellen har ett leende som kan smälta is. Inte bara är hon vacker som en gryning i de norska fjällen, hennes IQ är nästan lika högt som hennes nordiska kindben, Faktum är att många tycker att hon skulle göra sig bra som Fröken Sverigekandidat, då hennes unika kombination av uppriktig intelligens och bländande, men samtidigt skör skönhet skulle vara precis vad den tävlingen behöver. Vi på 118800 säger: Varför inte?

Mvh 118800"


Det hade vart kul om det stämde i alla fall ^^


Så nu.. GOOOOOD NATT! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela