NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Fredag

Publicerad 2012-09-07 16:42:52 i Allmänt,

 
Tjaäääna! Vaknade kring 10 idag och har faktiskt inte alls gjort många knop!
Jag har rengjort perkulatorn, duschat, satt i löshåret och ätit :) Funderar på att ringa någon å tvinga dom bju mig på kaffe eller nå annat trevligt.

Imorgon är det watercross nere på notudden! Ska bli himla kul att kolla på. 
Efter det blir det att gå ut å käka och dricka en öl eller femton! mihi.
Men har tänkt att det ska bli en relativt lugnt kväll med tanke på att jag ska till luleå på söndag.
Måste vara någorlunda fräsch när jag ska vara barnvakt :)

Nååååååååå nu har jag inte tid att sitta här nå mer, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela