NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

En helt vanlig dag

Publicerad 2012-09-03 10:55:26 i Allmänt,

 
God morgon! Vaknade för en stund sen, har hunnit med morgon röken och en kopp kaffe.
Har skuttat runt i mjukisbyxor sen i fredags och tänkte idag att jag skulle klämma ner mig i ett par jeans.. Det knde jag fet glömma, mitt ben tyckte inte om det kan jag ju säga så nu är jag nere i mjukisbyxorna igen.
 
Funderar på om jag ska ut och käka lunch med Lovisa eller om jag bara ska käka nå här hemma. 
Tycker det har blivit lite för mycke pizza och annan skräpmat senaste tiden, jag måste ju tänka på figuren ;)
Haha jag får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda! Mitt vad de är så ringer dom ut mig på jobb.
det är väl det som är det jobbigaste, man kan aldrig planera något för man har ingen som helst aning om när man ska jobba.. Ingen framförhållning alls!
Vilken tur att jag inte är så mycket för att planera då :)

Ska skicka tillbaka nå provbågar jag beställde hem från favoptic, jag har hittat dom glasögonen jag ska ha nu.
Men det blir inte att beställa som fören i slutet av nästa månad, jag måste dessutom på en synundersökning.
Det börjar vara himla länge sen nu.
Får nöja mig med linser fram till dess, mina nya borde komma idag faktiskt. Jag beställde vanliga färglösa endags och ett par bruna månads :D Ääälskar bruna ögon! 
intressant va? 

Nu ska jag ta på mig ett ansikte och göra lite riktigt kaffe!



Kom ihåg: Du är älskad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela