NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

eeeeh random

Publicerad 2012-09-07 23:08:48 i Allmänt,

 
Cha cha bloggäääääään! ;)
EHEHE.. Har umgåtts med Johanna ett par timmar, druckit kaffe å ätit choklad tryffeltårta (Eller vad den nu hette) 
som Lindvi bakat, super goood! Vi har pratat om allt mellan himmel och jord, precis som på gamla goda tiden.

Skönt att veta att man har någon att lita på. 
Sånt är sällsynt nu för tiden har jag märkt. Man kan inte anförtro någonting till någon, så jävla tråkigt.
Och även om det har gått månader sen vi umgicks med varann så är det som ingen skillnad.
Man har lite att ta igen, lite extra att prata om. Men i övrigt så är allt likadant, iiih vad skönt det är!
En sån kompis borde alla ha! Kan alltid vara mig själv med henne. Det spelar ingen roll om jag håller på att gå under och gråter ögonen ur mig, hon ställer upp och står ut med mig :) 
Tack för att du finns bästaste Johanna!

Nu sitter jag och väntar på att Fanny ska höra av sig, för ovanlighetens skull så ska vi åka bil :)


AAAAAAHAHHHAHAHAHHAHA jag döööör! Fick just ett random samtal från en random människa..
Han har ringt mig för någon dag sen men då svarade jag inte för jag hade inte numret. Sen hittade jag inte numret på Hitta.se eller eniro så jag vågade inte ringa upp.
Så tog jag mod till mig nu när jag var med Johanna (Ringde dock dolt nummer) Men då svarade han inte.
Och nu ringer han mig?! Han måste chansat på att det var jag. 
Sen tyckte han att vi skulle smsa å lära känna varandra för "Det måste vara meningen att vi ska prata" 
Han har alltså inget minne av att han någonsin ringt mig.
Liiiiite obehagligt måste jag säga..

hahaha, Im out!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-08 00:31:59

Åh men finaste du. Har alltid varit vi även om det är långt mellan gångerna vi ses. <3
J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela