NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Bli nu ett med mig darling

Publicerad 2012-09-03 00:02:44 i Allmänt,

 
Sitter i soffan med en stor cola och en skål med pistagenötter å bara njuter.
Har varit en heldel jobb på sistone och när jag inte har jobbat så har jag varit alldeles för trött och upptagen med annat för att skriva här :/
Har lite svårt att ställa om mig mellan varven, jobbar så skumma tider.
Hoppar mellan dom här tiderna:
07-16
12-21
21-07
07-12 (ledig fyra timmar) 16-21

Det är ganska jobbigt både fyisiskt och psykist. nu dom två senaste gångerna jag jobbar så har det blivit natt.
Jag är dock lite osäker på om det är någonting för mig, kanske jag ska ge mig på att testa en tredje gång ;)

Det har faktiskt inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Livet rullar på precis som vanligt.
Lika tråkigt och grått som.. Vanligt..USCHA! 
Har funderat på vart fan man kan hitta en karl? Vart håller alla hus? haha! 
Hur faaaaan gör man..? :P 


Jag började på min första tatuering i fredags!! Den 25 september ska jag och få den färdig :)
Ska bli fantastiskt kul :D Ska boka en ny tatueringstid på en gång och börja på min nästa.





Nu tackar jag för mig, ska koka mig lite te och sen krypa ner i min renbäddade säng och bara mysa!
Natti!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-09-03 10:42:29

När du minst vill ha dom kommer dom, tro mig;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela