NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

APOOOOO

Publicerad 2012-09-10 23:21:56 i Allmänt,

 
Jag och Roger har kollat på tv och haft lite utav en skrattfest!
Humorn har verkligen legat på topp ikväll.
HEHEHE..

Nå i alla fall, jag funderar på att ta med ungarna på bio i veckan, jag är grymt sugen på att se Modig.
Tror att den är bra, jag är en riktig sucker för animerade filmer. Jag lät då mer entusiastisk än barnen när jag frågade om dom ville se den haha!
Juste min äldsta bror kallade mig Modig hela höstmarknaden, vi är lite små lika varann ^^



Lite lika i alla fall ;D Hittade ingen bättre bild, typiskt att jag skulle ha bruna linser på mig :P

Nu ska jag gå och lägga mig, trött tjej säger hej!
//MODIG

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2012-09-11 19:41:29

Så sant din bror har, Du Är Modig.Klart att barnen ska få se "dej" på bio ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela