NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

<3

Publicerad 2012-09-16 12:48:13 i Allmänt,

 
Jag kommer sakna mina små prinsessor jättemycket. <3
Det är ju så himla sällan jag träffar dom sen dom flyttade hit.
Jag får se till att hälsa på dom snart igen, måste bara se till att ha någon ledig helg framöver :)

Vi har hjälpts åt att städa i deras rum så det ska vara fint när deras pappa kommer hem.
Det blev en heeeeel del svammel men vi fick det gjort i alla fall, nu ska jag bara skura i köket sen är det klart!
21.00 går bussen mot Jokkmokk, ljuuuuva Jokkmokk! (Så låter det nu ja, ska sen om 2 dagar haha)

Nä nu ska jag göra mig lite kaffe och röka något bloss innan jag gör det sista :)



Hear no evil. See no evil. Speak no evil.


Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela