NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

random shiet ba jaaao

Publicerad 2012-10-29 23:31:18 i Allmänt,

 
 Alltså Ben Howard.. Jag älskar honom!
Hans musik är helt fantastisk. 
 
Åh för att inte tala om Newton Faulkner!




I lördags åkte jag och Lovisa till Kalix och drack nå öl.
Det var faktiskt kul, det trodde jag inte att det skulle bli. Jag var gooooode skeptisk!
Skulle åkt hem igår men det var fetdimma så Lovisa hade ingen större lust att köra hem och jag var väl inte direkt sugen att åka heller. 
Vi var däremot till haparanda en sväng, en av pojkarna sku ha nån jacka. 
Jag var gode åkrädd på vägen hem, jävla karl körde som att han hade stulit bilfan! HOJJA!
Nu är jag i alla fall hemma hel och REN!

Och juste, jag bojkottar Uppsala den här gången, biljetten får helt enkelt förfalla :)
Måste fixa med grejer här i Jokkmokk, så jag får väl åka ner efter jul då..
Nå bättre sent än aldrig kan väl tycka. Dessutom så hade jag ju bara blitt där till jul.

Jag antar att jag ska på Farmen eller te Gällivare till helgen på rejtantajtan då..
Eller så är jag tråkig och stannar i Jokkmokk å ruttnar med alla andra tråkjävlar ;)
Äh med lite alkohol i blodet så är nog alla ganska roliga ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela