NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

just fucking great!

Publicerad 2012-10-16 00:33:42 i Allmänt,

-"Like when you said you were so happy you could die"

Ännu en dag av mitt liv har passerat.. Undra hur många dagar i mitt liv som jag har spenderat på att göra absolut ingenting? Jag går knappt utanför dörren längre.. Om jag inte ska gå ut å röka eller om jag ska ut å supa.. Det har jag också tappat lusten till.. Bara blotta tanken av alkohol får mig illamående.
Känner inte för att umgås med folk heller, orkar inte riktigt med folk nykter.
Börjar jag bli folkskygg kanske?
Eller är det helt enkelt så att jag inte vill träffa dom som bor i Jokkmokk..? Well.. jag vet inte.

Idag vägra jag gå utanför dörren.. Skulle till Lovisa men jag kunde inte förmå mig att gå ut.
Frustrerande..
 
Boho cry me a river, build a bridge and get the fuck over it.
Paaaaatetiskt!

Så önskar bitterfittan er gooood natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela