NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Galet

Publicerad 2012-10-31 12:12:00 i

I dag blev ännu en lat dag.
Känner mig inte alls motiverad till någonting..
Hallå motivationen vart fan håller du hus?!
Jag vill göra nå galet, typ.. vara kär!
Det är fantastiskt galet ;D Men he bli ju tydligen it nå med de.
Jag kommer typ bli crazy catlady! brr.
Känner mig upphängd å nerslängd idag.
I need something to believe in, cause I don't believe in myself anymore.
Hur fan är man funtad egentligen.
Lite mer kaffe så kanske man blir människa igen (räcker ju tydligen inte med 5-6 koppar..)
Jag kan också puta way to much me käften :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-01 17:50:17

look for personality instead of looks so might u find love faster?^^

Svar: Thats what im doing duuuuude :D
ellen westerlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela