NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Lördagen i all ära!

Publicerad 2012-11-25 15:16:44 i

Var och mös på hos syster i hennes nya lägenhet igår, vi hade planerat en kväll med pizza och "Så mycket bättre"
Jag och Fanny åkte och hämta en gigantisk jävla familjepizza, jag överdriver inte om jag säger att två bitar var som en hel vanlig pizza!
håhå! Vi hade i alla fall käkat klart innan SMB börja så vi drog på raggen.
Då fick vi den briljanta iden att vi sku dra till gällivare å supa.. Sagt å jävlart gjort ;)

Och för att summera Gve:
Slog till en gubbe (han förtjäna det)
En snubbe hällde ut en öl över mig.
En brud ville slåss.
Vi drack drinkar.
Blev bjudna på pizza.
Dansade.
Sjöng.
Lindvi tog sig inte in.
Hon kom in.
Tappade bort Lindvi.
Slut batteri i telefonen.
Ringde pappa å bad han ringa Lindvi.
Insåg att jag hade Lindvis telefon.
Hittade Lindvi.
Blev arg på Lindvi.
Blev vänner igen.
Tappade bort Lindvi igen.
Hittade henne.
Åkte hem.

Haha var roligare än vad de låter!
När jag kom hem (kring 5 på morgonen) så mötte jag pappa å det visa sig att inte hade kunnat somna om sen jag ringde och sa att jag hade tappat bort Lindvi. Stackars lilla papi <3

Och nu sist men inte minst, jag är tamefan inte ett dugg bakis idag!!! :D Awesomeness!




Juste.. När jag och Lovisa var på mission så tatuerade jag mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela