NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Åsikter.

Publicerad 2012-11-08 22:32:26 i Allmänt,

 
De blev ett jävla liv pågrund av mitt förra inlägg, jag har fått arga sms och meddelanden på facebook. Men saken är den att det är upp till var och en om man vill läsa det jag skriver, det är absolut ingen som är tvingad.
Sist jag kollade så levde vi ett fritt land och at yttrandefriheten var ett fakum.
 
Men jag tycker det är helt räTt att folk skriver vad dom tycker och tänker, alla har sina åsikter och vill man dela med sig av dom så ska man göra det men då ska man också stå för dom och sedan kunna ta en diskussion utan att hetsa upp sig kring det.
 
Jag tänker inte ta bort något jag skrivit.
Jag ska stå på mig och jag tänker inte ändra på mig för att göra någon annan lycklig.
Fast ni som nu tycker att jag gjort fel.. Hur mycket vet ni egentligen om det som hänt?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-09 09:00:22

Stå på dig du har helt rätt, heja heja heja Ellen du är toppen

Postat av: Carina Persson

Publicerad 2012-11-09 12:37:44

Helt rätt Ellen, du har rätt till dina åsikter. Förstår att älskar ALLA i din familj och blir ledsen över att EN enda person med sitt oförstånd lyckas förstöra för så många. Att en människa kan skilja på sina och andras barn som bor under samma tak är fullständigt absurt. Man är inte någon superförälder när partnerns barn inte får delta till 100% åtminstone någon gång med HELA familjen. Livet är sådant att ska man få så måste man ge. Det är fult och totalt känslolöst att välja bort en eller fler när man är en blandfamilj. Om det är så att orken tryter så vore särboliv en möjlig lösning för då träffas ju alla under lika premisser och ingen tar skada av att vara förbisedd.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-09 13:41:35

Så sant Ellen. Det är ingen som vill vara ovänner och ingen ogillar Hanna som person, det är vad hon sagt (ej offentligt) som gör andra upprörda.

Hoppas nu Tommy börjar förstå att familj, släkt och vänner BRYR SEJ OM han och lägger sej i av en anledning han inte verkar se. Vi blir ledsna och arga för att H inte verkar behandla hans barn på samma sätt som sina och att dom får göra och uppleva sånt som N och S inte får möjlighet till. Hon uppfattas som självisk och som att hon utnyttjar Tommys godhet genom att inte "orka" en del saker medans hon "orkar" med så mycket annat, saker hon skriver på sin blogg. Tommy är en sån genomsnäll människa så det förvånar ingen att han gör det här, men han måste förstå att han också bara är en människa och inte orkar med allt i längden. Ingen vill att han ska gå in i väggen eller börja må dåligt. Han har inte haft det lätt i livet som mist två familjemedlemmar, men han har tagit sej igenom det och blivit en stark och Bra person med hjärtat på rätta stället och det tror jag inte han klarat utan sin mamma, "pappa" Tord och syskon. Dom (ni Ellen) har ALLTID funnits och gjort allt för varandra. Ni är en fantastisk familj som många avundas. Låt ingen få förstöra det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela