NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

En eld som falnar men fortfarande glöder.

Publicerad 2012-03-27 02:31:40 i Allmänt,

Kroppen värker av ensamhet trots att jag konstant är omgiven av människor.
Jag är trött på att inte veta, på att göra fel, på att vara ensam.. Trött på att vara trött.
Det är så mycket som ska göras men jag finner ingen ork till att göra det.

Jag tycker att jag borde vara glad och nöjd med allt just precis nu.
Jag förstår inte varför jag inte kan tillåta mig själv att njuta av allt istället för att börja kallsvettas och må illa när jag tänker på mitt "liv"
Tragiskt.
Hatar verkligen när ångesten kryper fram så här på nätterna. Försvinn!
Jag är fel.
En dag försvinner jag ur dina ögon som en svår och jobbig grej.
Jag vill flytta härifrån, jag vill inte flytta härifrån.. Kan jag bestämma mig?
Jag försöker hitta anledningar att hålla mig kvar här, anledningar att inte vara kvar. Det går som i vågor.
Just nu hade det nog kännts bäst att bara upphöra i tomma intet. POFF!
En eld som falnar men fortfarande glöder.

Hungrig är jag också men jag orkar inte äta.. Haha ja ni, som ni märker så är ganska precis allt fel just nu.
Kan någon bara älska mig?!

Nej nu ska jag lägga ifrån mig datorn och försöka sova.
God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela