NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tisdag

Publicerad 2012-03-27 20:25:30 i Allmänt,

Nattens ångest har gått över, tack och lov!

Dagen startade lugnt med en kopp kaffe och soffmys.
Efter en tag så kom Lovisa förbi så då blev det mer kaffe, surr och en liten tår till "extreme home makeover"
När det var slut så tog jag tag i disken och dammsög nedervåningen och trappen. Ja lite sånt där.
Precis när Lovisa säger "Alltså Ellen, du är ju riktigt flickvänsämne" så fastnar dammsugaren i strömkabeln till datorn så den höll på att dra i golven.. Jo men visst vilket flickvänsämne jag hade vart då va? ;) haha!

Sen blev vi bjudna på palt hos Lovisas lillmami! Å dra mig baklänges vad gott det var.
Efter det blev det tehäng hos Lovisa med Ida + barn, myspys! (:
Kom hem för ett tag sen så nu har jag slitit på mig pyjamasen och kollar på "äntligen hemma" med mamma.
Funderar på om jag ska gå och göra mig lite te eller om jag bara ska sitta här i soffan och hoppas på att tevattnet kommer att koka sig självt ;)


Haha ja vad man kan hitta när man rotar i bilder (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela