NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Back in J-town!

Publicerad 2012-06-15 08:18:36 i Allmänt,

Hör och häpna, jag har varit vaken sen 7! Och jag blev inte väckt, det är fucking amazing! 
Jag och Jack har surrat på och dansat lite. Nu sitter jag och Elin vid varsin dator, Nova kollar på barntv och Smilla leker med Jack, det är så himla mysigt med barn.

Igår var det mys på hög nivå med massa go'saker. Smilla pratade med sin pappa igår och då säger hon ""Vi får göra vad vi vill när vi är hos farmor" Haha det är klart att älskade Nova och Smilla får göra vad dom vill här.
Äta precis hur mycket godis dom vill och spela hur mycket dator dom vill :D 
Vad kul att ha alla 5 syskonbarn samlade! Det är fan lycka!

gjddhdhdhdd   hhhh  hkuhhjmbhhjkjkkjgff    ä             / Jack

Haha en litten hälsning från Jacki-chan!

NU ska jag fortsätta dricka kaffe och krama mina syskonbarn så mycket jag bara kan!




Juste färgade håret och satte i löshåret igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela