NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

The naked and the famous

Publicerad 2012-06-10 13:52:51 i Allmänt,

Lyssnar på lite "naked and the famous" dricker kaffe och har precis tagit morgonsnusen (:
Karin och Tristan har begett sig iväg för att köpa ett headset till T så han kan spela LOL och prata med sin papa (min bror) under tiden. Himla smidigt!

I förrgår var vi ett litet gäng som grillade och spelade lite kubb. Jag gick dock hem först av alla. Jag mådde så jävla konstigt, Karin blev allvarligt orolig när jag tackade nej till alkohol. Hahah! Jag var verkligen it sugen.

Nåå igår var jag superseg hela dagen, tänkte först gå på Volt på UKK men jag kände mig fortfarande inte pigg på kvällen så jag gick på ica och köpte cheez cruncherz, nötter och en ny tandborste haha!
Tillslut tog jag mig ett glas vin och sminkade mig och klockan 23 var jag nere på stan med Sandra.
Jag hann dricka en cider och sen höll jag helt seriöst på att tuppa av! Det var sjukt obehagligt.
Ett tag efter det for både jag och sandra hem. :P

Intressant va? :P hahaha!

Orkar inte alls skriva något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela