NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Enjoy the sound of silence

Publicerad 2012-06-18 12:19:24 i Allmänt,

Mamma och pappa jobbar, Elin, Jimmy, Nova, Smilla och Jack har gått ner på museet, Ante och Love har lagt sig för att vila. Nu njuter jag, Lindvi och hundarna av tystnaden. Nu fattas det bara en kopp kaffe och lite lunch så är allt perrans ^^

Satt och surrade med mina syskon igår och jag kom fram till att jag vill ha ett spännande jobb. Alltså egentligen kan jag bli vad fan jag vill.. Visst att jag kommer att få ta lån för diverse utbildningar men det är det ju värt!
Men jag vet inte vad jag vill bli, haha. Satt och skojjade om att jag kanske skulle ge mig på krabbfiske, ni vet som dom i deadliest catch, jag menar hur coolt hade inte det varit?
Eller typ, arkeolog eller typ.. Läkare utan gränser?.. Ja något spännande.
Jag har ju alltid velat vara barnskötare eller liknande, jag älskar barn! Så fantastiskt underbara! 
Men då kom jag på att jag lär ju skaffa barn själv någon gång i framtiden, haha! Kanske inte behöver jobba med barn då? 

Nå i alla fall, jag ska sätta mig och googla efter nå spännande jobb!
Ha en fin dag, nu ska jag fortsätta att njuuuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela