NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

En liten uppdatering :)

Publicerad 2012-07-16 19:07:06 i Allmänt,

 
Oj vad länge sen jag var in här, när ändrade dom utseendet här? haha!
Nåväl, jag har precis tryckt i mig två viltburgare så jag är farligt mätt, väntar på att kaffet ska koka sig själv nu bara.
Får förmodligen gå och sätta igång en panna själv :p

I helgen har det varit cruising här i lilla Jokkmokk! Fy vad kul det har varit. Jag blir fantastiskt glad när det händer något här, de behövs verkligen! All heder till Johan Mattson för att han har gett sig fan på det här, utan honom så hade det inte blivit något av det här :)
Jag har suttit på balkongen och kollar på alla fina bilar, har även vart ner i parken och kollat när dom ställde ut bilarna och körde strongman.
Sen har jag hunnit med en heldel fylla sen i Torsdags, men det kändes orelevant :)
Nu är det bara att tagga inför Pite dansar och ler! Eller om det blir lulekalaset, not sure yet. 
Men vilket som så kommer det bli episkt! 

Jag kan även tillägga att jag har fått jobb på ålderdomshemmet här i Jokkmokk, eller ja.. Springvik, men det är bättre än ingenting alls. Jag är helt och totalt nöjd ^^

Nu ska jag koka kaffe eftersom det uppenbarligen inte kokar sig själv! Hatar när det händer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela