NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

La familia <3

Publicerad 2012-01-05 01:28:48 i Allmänt,


Den här dagen har bestått till större delen av kaffedrickning och surr, mychet trevligt! Kvällen avslutades med att se Final destination 5.. vad ska man säga? Lite så där smågrisig. MEN JAG GILLART! 
Såhär intressant liv har jag alltså! :D Eller ja, det här är det som jag känner att jag kan skriva om här. Lite privatliv må man ju få ha ;) Eller hur Lui? haha! Vårat mission igår var ju helt fantastiskt!

Påtal om potatis så har Totto oh Nadja åkt hem till Gävle igår och imorgon åker Elin, Jimmy och Jack hem till Norrköping.. Så himla tråkigt, det var kul så länge det varade.. Det är inte ofta hela familjen är samlad :/ 
Haha, Lui fick agera fotograf oh ta kort på hela familjen, när jag såg kortet så insåg jag vilken stor och fin familj jag har! 16 stycken underbara själar! <3 Där ibland allt kaos finns det så myket kärlek så det svämmar över!

MIHIHII! Nu blev jag jätteglad. Av att tänka på min familj alltså :)
Så medan jag fortfarande har ett leende på läpparna så ska jag lägga mig och försöka sova. God natt alla fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela