NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tisdag.

Publicerad 2012-01-04 02:04:08 i Allmänt,

Sitter i soffan och kollar på LA ink och drömmer mig bort till tatueringarnas land ;) Haha, ska faktiskt ta fingrana ur arslet och beställa tid nästa vecka, hoppas nu bara att det finns någon tid.. 

Nåväl, livet står ganska stilla just nu. Eller ja, det händer ganska mycket just nu men ändå inte. Förstår ni?
Måste sparka i gång nu och få någonslags ordning i alla fall. PAOW!
Ska riva ner gamla Ellen och bygga upp henne från grunden and this time.. No mistakes, ehe.. Eller jag vet inte, jag trivs ganska bra som jag har det nu. Det är kanske inte ideal livet men det duger mer än väl för mig och det känns inte som att jag borde befinna mig någon annanstans än där jag är just precis nu!

Nu ska jag it skriva nå mer, ska gå och fixa lite te och vänta in min sovkamrat ;) 
Nattiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela