NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tuesday, bloody tuesday.

Publicerad 2012-02-15 02:02:40 i Allmänt,

"Sover du vakar jag,
Min puls är dina hjärteslag,
När du är vaken följer jag,
Vid din sida både natt och dag
När jag är vaken är du allt jag ser.
Och jag skall inte svika, inte falla ner
Det får aldrig någonsin ske,

För världen är vår fiende"

Ligger i sängen, lyssnar på musik och funderar på livet och allt där till.
Förstår inte riktigt meningen med alla hjärtans dag, ska man inte alltid visa sin kärlek och uppskattning till varandra, måste man verkligen ha en speciell dag på året för att kunna göra det? Hur som helst så tycker jag att alla dagar på året är alla hjärtans dag. 
Påtal om kärlek, finns det något finare än att se två gamla människor gå hand i hand? Eller att se en äldre människa med en spädbarn i famnen.. Det går rakt in i hjärtat! <3

Jag har i tidigare inlägg sagt att jag ska skärpa mig och göra något med mitt liv, men som ni kanske märker så maler jag på i samma spår ännu.. men nu jävlar! Jag har äntligen satt hjulet i rullning med hjälp av världens bästa Karin. Det är mycket på g just nu och jag har inte tänkt att sabba det, nu är det äntligen min tur!
Jag kommer att lämna den här hålan, hur länge vet jag inte.. föralltid kanske?
Och precis när vet jag inte, jag ska stanna här och hjälpa mamma och pappa att flytta och sen åker jag.
Jag blir så glad av blotta tanken!



Kan även tillägga att jag ska pierca mig nu i veckan (förhoppningsvis) vart får ni se när jag har gjort den.
Beställde två nya CBR piercingar idag!! Äntligen, har tappar bort alla mina.

Nu ska jag försöka sova så jag orkar rensa ur hallen imorgon förmiddag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela