NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Fredag

Publicerad 2012-02-10 22:03:32 i Allmänt,

Tvätt, tvätt och ännu mer tvätt! Men vem älskar inte tvättdagar? ;)
Nu är det sista i torkskåpet och i torktumlaren, sen är jag tack och lov klar. 
Kanske borde ta och tvätta oftare så jag slipper ha heldagar med tvättandet, så inte kul..

Sitter på golvet i mitt rum med datorn i sängen, hamnar som i perfekt höjd då. (intressant va?)
Alltså vilken fantastiskt tråkig kväll det här har varit, absolut ingenting att göra. 
Jag har precis druckit en kopp kaffe i brist på annat, hade varit lite småmysigt med lite sällskap och ett glas vin faktiskt. Får väl ta och tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och kolla på lite serier då!
Juste nu har jag tagit ut löshåret en gång för alla! Det ligger förmodligen ute i sophuset bland allt aannat skit.
Jag ska dona lite i mitt hår och bestämma vad jag ska ha för färg och när det är klart så ska jag köpa nytt löshår.. Men det lär dröja mihihi!


Fantastiskt seriös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela