NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Piercing.

Publicerad 2012-04-11 11:02:03 i Allmänt,

Vaknade av att Lindvi gjorde nå skumt ljud, alltså typ.. Som man låter när man sitter på en häst och vill att den ska börja gå. hahah, jag är grym på att förklara! :D
I alla fall så vakna jag av de och så fick jag kaffe, tur man har så snäll syster.


Nu till nå helt annat!
Det är många som frågar mig om det gör ont att pierca sig så jag tänkte skriva lite här om det.
Jag har piercat mig sammanlagt (bortsett från öronen) 12 gånger.
-Septum
-Monroe 2 gånger
-Tungan
-Under tungan 2 gånger
-Tre gånger i läppen
-Bröstvårtan
-Naveln
-Under naveln

Och den som gjorde ondast var bröstvårtan, det gjorde förjävla ont faktiskt!
Efter den så var det nog septum, fast det var mer obehagligt.. Det sved som fan.
Ja under tungan kändes då minst med tanke på att det bara är en liten skinnflik.
Och kring munnen så gör det inte alls ont, det känns givetvis och det är inte skönt.
Naveln och under naveln var inte heller så farligt, bortsett från att det gick lite trögt..
Och till sist tungan som jag piercade för ungefär en vecka sen. Det var inte alls så farligt som jag trodde, det var bara ett litet stick. Däremot dagarna efter så kan det göra ganska ont.


Septum och mina tre i läppen.


Monroè+mina tre.


Tungan.


Under tungan.


Naveln och under.


Bröstvårta (Bild lånad från google)

Nu är ju alla dom här bilderna gamla (Förutom den i tungan)
I dagsläget har jag bara kvar 4 stycken, kan ibland ha i 5.
Kan även tilläga att jag pierca mig första gången när jag var 13 eller 14, jag minns inte riktigt.
Och den har jag kvar än idag!

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2012-04-16 22:25:40

Wohoo, sjukt pirr i magen när man såg att du lagt ut nakenbild :)



Sen stor besvikelse när man såg att den var hämtad från google :/



Sen återigen stor lycka när jag insåg att du ju förmodligen fotat bilden, lagt upp den på google och sen länkat till den bara för att vara lite anonym :) Så jag säger bara grattis till en underbar kropp även i naket tillstånd ;)



Ha det bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela