NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Uppsala!

Publicerad 2012-04-16 18:35:27 i Allmänt,

Tjaloooooba va! :D

Fredagen spenderades hemma i Jokkmokk med trevligt folk, öl och sprit!
Det var en relativt lugn kväll faktiskt. Alltså.. haha!
Jag och några till stod och rökte utanför mig osså kommer det en helt random gubbe utsnubblnade från oss.
När jag väl hade lyckats få iväg honom från oss så gick vi in igen och jag frågade mamma vem fa-an gubben var, då visade det sig att han hade klättrat upp för våran franska balkong!! Hur himla skumt är inte det då?
ingen hade någon aning om vem han var heller haha!

På lördag morgon kommer mamma in och väcker mig å säger "Ellen din buss går om en halvtimme" Hallåååå! Kunde hon inte ha väckt mig liiite tidigare, ajja. Det var bara att slita på sig kläderna och packa väskan och slänga sig på bussen mot Piteå och ännu en fylla med nå sköna typer. Finns inte så mycket att säga om den dagen/kvällen annat än att det var mycket trevligt! Älskar pite <3

Söndagen spenderades i luleå hos min moster och hennes man. Somnade på soffan vid 19, sen vaknade jag till vid 20 och drack en kopp kaffe. Sängen kallade vid 23 tiden :)

Idag!!! Vaknade jag klockan 7.. Satt i köket och drack kaffe och läste dagens tidning. Vid 11-12 tiden gick jag till min kära kusin Lisa och drack kaffe och surrade skit tills mosters man ringde och sa att det var dags att åka ut till kallax.
Och nu är jag här i uppsala! trött som ett as och mätt som ett svin haha! 

Nä nu har jag skrivit nog for now.. Ändå ingen som orkar läsa ;)
Kommer att uppdatera om mitt lilla liv här nere så gott jag kan, så ni vet att jag lever i alla fall håhåhå!


En bild från i sommras då jag var här sist (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela